Posted By apuka, 2022. szeptember 1., csütörtök
FILE UNDER:
Hatalmas a pánik: komolyan megszűnik a Gmail?
Villámgyorsan terjedt a neten az a hír, hogy megszűnik a világ legnagyobb levelezőrendszere. Megszólalt a vállalat, és elárulta mi is az igazság.
Az az információ, hogy idén augusztus 1-től megszűnik a Google levelezőrendszere, az X, vagyis a korábbi Twitter, felületén kezdett el terjedni, majd napokon belül több millió emberhez jutott el. Két nappal a bejegyzés feltöltése után, jelenleg 8,6 millió embert látta. Azonban valójában csak egy nagyon megtévesztő álhírről van szó, és egyáltalán nincs valóságalapja annak, hogy Google leállítja a Gmailt.
Nem csoda, hogy sokan bedőltek a bejegyzésnek: a posztban egy képernyőkép látható egy közleményről, amit állítólagosan a Gmail adott ki, ezt pedig a megfelelő logókkal, és a hivatalos nyelvezettel próbálták meg alátámasztani. A kamulevélben tájékoztatják a felhasználót, hogy augusztustól a Gmail-felhasználók már nem küldhetnek vagy fogadhatnak több levelet, valamint a korábbi üzeneteik is eltűnnek.
Ebből azonban semmi nem igaz. A levél azért tűnhet hitelesnek, mert egy korábbi bejelentést, amely a Gmail HTML nézetének leállításáról szólt, formáltak át. A Gizmodo megkereste a vállalatot, akik egy tömör, de megnyugtató bejegyzésben erősítették meg, hogy a Gmail marad.
A Google termékismertetőkről szóló frissítését bejelentették, hogy angol nyelven is bevezetik. Arról nem esett szó, hogy más nyelvekre is kikerülne-e, és ha igen, mikor. Mueller arra a kérdésre válaszolt, hogy más nyelvekre is kikerül-e.
A Google 2021. decemberi termékismertetőinek frissítése
2021. december 1-jén a Google a Twitteren bejelentette, hogy termékismertetői frissítést vezet be, amely az angol nyelvű weboldalakra összpontosít.
A 2021. decemberi termékismertetőkről szóló frissítésünk már bevezetésre kerül az angol nyelvű oldalakra vonatkozóan. Körülbelül három hétig tart. A termékismertetők készítőinek szóló tanácsainkat is kiterjesztettük: https://t.co/N4rjJWoaqE
— Google Search Central (@googlesearchc) 2021. december 1.
A frissítés középpontjában a Google-keresésben megjelenő vélemények minőségének javítása állt, különös tekintettel az áttekintő webhelyek megcélzására.
Egy Google-ügyfél tweetelt egy leírást azokról a webhelyekről, amelyeket a keresési rangsorban lefokozásra céloznának:
"Elsősorban azokra a webhelyekre vonatkozik, amelyek termékeket áttekintő cikkeket tesznek közzé.
Gondoljon olyan webhelyekre, mint a "legjobb tévék 200 dollár alatt", .com.
A cél az, hogy javítsuk azoknak az értékeléseknek a minőségét és hasznosságát, amelyeket a felhasználóknak mutatunk be."
Olvasson tovább alább
A Google egy blogbejegyzést is közzétett, amely további útmutatást tartalmaz a termékismertető frissítésével kapcsolatban, amely két új bevált gyakorlatot vezetett be, amelyeket a Google algoritmusa keresne.
Az első legjobb gyakorlat az volt, hogy bizonyítani kell, hogy egy terméket ténylegesen kezeltek és felülvizsgáltak.
A második legjobb gyakorlat az volt, hogy egynél több helyre mutató linkeket adott meg, amelyeket a felhasználó megvásárolhat a termékből.
A Twitter bejelentése szerint angol nyelvű weboldalakon is megjelenik. A blogbejegyzés nem említette, hogy milyen nyelveken vezeti be, és a blogbejegyzés sem határozta meg, hogy a termékismertető frissítése az angol nyelvre korlátozódott.
0 megjegyzés: