Google termékismertetők


Hatalmas a pánik: komolyan megszűnik a Gmail?

Villámgyorsan terjedt a neten az a hír, hogy megszűnik a világ legnagyobb levelezőrendszere. Megszólalt a vállalat, és elárulta mi is az igazság.

Az az információ, hogy idén augusztus 1-től megszűnik a Google levelezőrendszere, az X, vagyis a korábbi Twitter, felületén kezdett el terjedni, majd napokon belül több millió emberhez jutott el. Két nappal a bejegyzés feltöltése után, jelenleg 8,6 millió embert látta. Azonban valójában csak egy nagyon megtévesztő álhírről van szó, és egyáltalán nincs valóságalapja annak, hogy Google leállítja a Gmailt.

Nem csoda, hogy sokan bedőltek a bejegyzésnek: a posztban egy képernyőkép látható egy közleményről, amit állítólagosan a Gmail adott ki, ezt pedig a megfelelő logókkal, és a hivatalos nyelvezettel próbálták meg alátámasztani. A kamulevélben tájékoztatják a felhasználót, hogy augusztustól a Gmail-felhasználók már nem küldhetnek vagy fogadhatnak több levelet, valamint a korábbi üzeneteik is eltűnnek.

Ebből azonban semmi nem igaz. A levél azért tűnhet hitelesnek, mert egy korábbi bejelentést, amely a Gmail HTML nézetének leállításáról szólt, formáltak át. A Gizmodo megkereste a vállalatot, akik egy tömör, de megnyugtató bejegyzésben erősítették meg, hogy a Gmail marad.

A Google termékismertetőkről szóló frissítését bejelentették, hogy angol nyelven is bevezetik. Arról nem esett szó, hogy más nyelvekre is kikerülne-e, és ha igen, mikor. Mueller arra a kérdésre válaszolt, hogy más nyelvekre is kikerül-e.

A Google 2021. decemberi termékismertetőinek frissítése
2021. december 1-jén a Google a Twitteren bejelentette, hogy termékismertetői frissítést vezet be, amely az angol nyelvű weboldalakra összpontosít.

A 2021. decemberi termékismertetőkről szóló frissítésünk már bevezetésre kerül az angol nyelvű oldalakra vonatkozóan. Körülbelül három hétig tart. A termékismertetők készítőinek szóló tanácsainkat is kiterjesztettük: https://t.co/N4rjJWoaqE

— Google Search Central (@googlesearchc) 2021. december 1.

A frissítés középpontjában a Google-keresésben megjelenő vélemények minőségének javítása állt, különös tekintettel az áttekintő webhelyek megcélzására.

Egy Google-ügyfél tweetelt egy leírást azokról a webhelyekről, amelyeket a keresési rangsorban lefokozásra céloznának:

"Elsősorban azokra a webhelyekre vonatkozik, amelyek termékeket áttekintő cikkeket tesznek közzé.

Gondoljon olyan webhelyekre, mint a "legjobb tévék 200 dollár alatt", .com.

A cél az, hogy javítsuk azoknak az értékeléseknek a minőségét és hasznosságát, amelyeket a felhasználóknak mutatunk be."

Olvasson tovább alább

A Google egy blogbejegyzést is közzétett, amely további útmutatást tartalmaz a termékismertető frissítésével kapcsolatban, amely két új bevált gyakorlatot vezetett be, amelyeket a Google algoritmusa keresne.

Az első legjobb gyakorlat az volt, hogy bizonyítani kell, hogy egy terméket ténylegesen kezeltek és felülvizsgáltak.

A második legjobb gyakorlat az volt, hogy egynél több helyre mutató linkeket adott meg, amelyeket a felhasználó megvásárolhat a termékből.

A Twitter bejelentése szerint angol nyelvű weboldalakon is megjelenik. A blogbejegyzés nem említette, hogy milyen nyelveken vezeti be, és a blogbejegyzés sem határozta meg, hogy a termékismertető frissítése az angol nyelvre korlátozódott.

Continue Reading..

Banner