Hát kezdjük el!

Helló Mindenki! Nem vagyok egy tapasztalt blogger, de nagyon élvezem. Már régóta vezetem a lányaimról a blogomat. Ezt főleg azért indítottam el, mert ez a legegyszerűbb módja, hogy a családtagot, rokonok, barátok folyamatosan láthassák a piciket.

http://putykosnapjai.blogspot.com/

Családunkhoz tartozik még kettő hatalmas piros-fülű ékszerteknős. Na, hát ők is megérdemelnek néha egy-két bejegyzést. Nagyon bízom benne, hogy egyszer rátalálok sorstársakra, akik szintén nagy teki-tartók. Szívesen vennék minden tapasztalatot ez ügyben.

http://dagidani.blogspot.com/
Mindenkinek szép napot!

11 megjegyzés:

  1. üdv vagyok én is john576

  2. ok, erre gondoltam,

    egy tippet szeretnék adni, ha linket teszel be, a következőképpen tedd:

    ird le a szót vagy mondatot, pl. Putykos napjai ezt jeölöld ki és a betűszinező mellett van a linkbeszúrás jel, arra kattints és ott illeszd be a linkedet, ha igy teszel akkor a látogatók azonnal rákattinthatnak és nem kell kimásolni, ráadásul, ha még azt is beszúrod a HTMl-ban hogy: "target=blank", akkor új lapon fog megnyilni.

    meg akartam mutatni, de csak a kész linket látod, majd csinálok egy képet és valahová beteszem

    Putykos napjai

  3. hello, üdv neked is!

  4. máris kérdés a traffik feed- a linkeket te állitod be?
    és jol láttam fizetös?

  5. ezt hol látod? nem tudom miről beszélsz

  6. jaa rájöttem, a Feddjit-ről beszélsz, ez a része nem fizetős, van olyan is, de nekünk jó lesz ez is

  7. Köszi, a "d" betűt! észrevettem,csak már nem tudtam javítani.

  8. SONETUS

    http://www.sonetus.com/aff-fogas+mihaly

    uj social hálo beta verzioba,gyertek sztem fizetni fog.

    ingyenes és a szokásos soc hálo.

  9. alakul

  10. jol van látom a külföldi ismik is látogatnak.

  11. http://www.logitraffic.com/index.php?ref_id=1668

    a feladat egyszerü linkeket kell le kattolni de vigyázni kell mert van hogy csak nézést kér a link van amikor kattot némi angol tudás szükséges.
    a linkeket a toobáron mindig jelzi,ha letöltötted.napi 5-30 cent összeszedhetö.

Megjegyzés küldése

Banner