Próbálkozom

Találtam pár napja valamit, amiben valami oknál fogva hiszek. egyszerű a regizés, és könnyű kezelni. Telepíteni sem kell semmit. A lényeg, hogy ha be vagyunk jelentkezve, a google-keresőt ezen keresztül kell használni. Bizonyos keresésekre ad pontot 1-5 között. lehet csak unalom-űzésre szavakat írogatni. Szinte mindenre van találat. Minden hónapban fizet, nincs kifizetési limit. Az aktuális havi adsense bevételt osztja fel aszerint, hogy kinek mennyi pontja gyűlt. A fórumban olvastam, hogy 300 pontért utaltak 0.32 $-t.Két nap alatt nekem úgy jött össze a 300 pont, hogy csak egy-két percet foglalkoztam vele. a refek után 40%, mondjuk ez kicsit hihetetlen, de meglátom. Mivel két nap múlva itt a hóvége, ki fog derülni, hogy hogyan működik. Az a tervem, hogy összeszedek 500 pontot, hogy tudjak kb. számolni. Erről majd be is számolok itt. Ez csak egy újabb próbálkozás, de pár nap,és kiderül, jó-e. Addig nem is célom beugrasztani sokakat. Ha mégis kedved van hozzá, és te is kipróbálnád még februárban, hát itt a regis link:

Register


1 megjegyzés:

  1. szia, van erről híred?

    én kihagytam, jó pár napot, talán két hetet is, és nem látom az előző hónapi pontokat, azok vajon elvesztek?, minden hónap "tiszta" lappal indul?

Megjegyzés küldése

Banner