Ki mit tud?


Zsóka vagyok, pár mondat, miben számíthatsz rám:

Tudok segíteni, abban, hogyan kell szerkeszteni a blogspot-os oldalakat.
Az elmúlt időben, elég sok blogot elindítottam több-kevesebb látogatóval, majd néha itt is bemutatok egyet-kettőt...sokat :)

Szívesen próbálgatom magam weboldalak szerkesztgetésével, nem vagyok profi, de talán néhány ötlettel tudok segíteni, ha éppen ilyen problémával küzdesz.

Imádok kutakodni a neten,
Fő kutatási témám: hogyan keressünk pénzt a neten?

Szívesen segítek másoknak - ha van rá igény.

Alapból optimista vagyok, remélem fertőző!

Nem adom fel, ha valamit elhatároztam, azt általában végigviszem.

Mindig megtalálom a megoldást a megoldandó feladataimhoz - csupán idő kérdése :)


1 megjegyzés:

  1. szintén számithatok rám is....

Megjegyzés küldése

Banner