SURFACTIF

Aki az internetes munkák között járatos, bizonyára sűrűn találkozik francia cégekkel eddig mindenhol a megbízhatóságukról olvastam. Ezért is vágtam bele egy újabb dologba pár napja. Ez a Surfactif, ami egy PtP, azaz paid to promote cég. A lényeg, hogy látogatókat kell irányítani az oldalukra. Ehhez vannak linkek, íme az enyém:

LÉGYSZI KATTINTS RÁ!

Ezzel a kis kattintással most szereztél nekem egy kis pontot. Köszi szépen. Ezt 24 óránként lehet megtenni egy IP címről. Így gyűlnek a pontok. Azokat kell átváltani pénzzé. 0.01$-tól van kifizetés PayPalra. Még csak most kezdtem, de tetszik. Azt csináltam, hogy ingyenes levélküldőkkel kiküldtem 2500 levelet. Aki kinyitja, máris nekem ad pontot. Szépen nyitogatják.
Egy ilyen cég pl: (de ezekről később majd még írok.)



Ha kedvet kaptál ehhez a kis próbálkozáshoz, itt tudsz regizni:

2 megjegyzés:

  1. szia, megnéztem neked :)

    de hogy is van ez most? a "gotsafelist" mi is lenne? erről is írsz pár sort?

  2. megnéztem én is...

Megjegyzés küldése

Banner