Te melyik böngészőt használod?


Az én kedvencem a Firefox.
Már nagyon megszoktam, van egy jó pár bővítmény is feltelepítve hozzá, és talán ezért esik nehezemre másra átállni.

Pedig azt beszélik, hogy a Google Chrome is nagyon jó, talán gyorsabb is, és már ehhez is van jó néhány bővítmény.
Azért ez érdekes dolog, úgy emlékszem,azért csupaszították le annyira a Chromot, (csak a legszükségesebb funkciók), hogy gyors legyen és mi felhasználók, igyekszünk lassítani, mindenféle kütyürével "teleaggatjuk" .

Végül is a sok kiegészítő a mi kényelmünket hivatott szolgálni, de biztos, hogy mindre szükség van? - én már többször csináltam selejtezést :)

Persze, az ember kíváncsi természet.... és feledékeny, kipróbálja aztán otthagyja...és bele sem gondolunk, hogy az is terhelheti a rendszert, hisz akár szükségünk, van rá, akár nincs, az programocska készenlétbe áll.
Biztos nem megerőltető egy-egy kiegészítő a böngésző számára, de nem lehet, hogy itt is érvényes az a mondás, hogy sok kicsi sokra megy?

Te szoktál valamiféle karbantartást végezni a böngésződön? Mit gondolsz szükséges egyáltalán ?



1 megjegyzés:

  1. én is a firefoxot használom...

Megjegyzés küldése

Banner