MyLook - új kereső


Új kereső indul, ami úgy próbálja népszerűsíteni magát, hogy reklám bevételeit megosztja regisztrált tagjaival.
Minden keresésre 1 share-t kapunk, illetve, naponta max 5-öt.

A csatlakozók után is 5 share jön és 20% azok forgalma után.

Hogy beválik-e az majd kiderül:)

Találkoztunk, már sok oldallal, ahol share-ket (részesedést) ígérgettek, ami jött is (az irodában szépen gyűltek a pontok, sharek) csupán a kifizetés maradt el... de ezek nem törnek le minket :)

az új irodám így néz ki, miután már túl vagyok 5 keresésen:



Ha szeretnél csatlakozni hozzám, kattints ide:


A regisztráció természetesen ingyenes!



6 megjegyzés:

  1. Hú, ez tetszik! (Mint minden más!) Regiztem, és ha nem haragszol, ideírom az én reflinkemet!
    http://mylook.com/join.php?x=781

  2. nézzük...

  3. Köszönöm, hogy hozzám csatlakoztál :)
    meg is néztem, sajnos, nem mutat semmit, hogy ki volt a csatlakozó, csak a reff számon látszik, ha valaki csatlakozik, de mondjuk ez nem nagy probléma, lényeg, hogy sokan legyenek :)

    Egyszerű és nincs sok fölösleges beszéd...majd meglátjuk, mi lesz belőle...

    persze, szerintem érdemes a saját linkeket megmutatni, de javaslom, hogy kattinthatóan tegyétek be, mert sokkal egyszerűbb a látogatóknak, ha nem kell másolgatni

  4. Hogy jutok a mylook-on keresett pénzhez????

    Névtelen

  5. Erről nincs még semmi konkrét adat. Egyelőre gyűjteni lehet

  6. a kifizetésröl annyi a hir hogy állitolag havi egy lesz és azt auto fogja utalni ha igaz...

Megjegyzés küldése

Banner