MyPage5 - ez is egy közösségi oldal, ami fizet a tagoknak


Még egy közösségi oldal!

25 dollártól fizet PayPalra.

1. Regisztrációért rögtön adnak 5 Dollárt, de csak akkor, ha fotót is teszel fel.

2. Blog írás: 4c - 10 blogot is feltölthetsz naponta, de csak 5-ért fizet, (tehát, tegyél fel ötöt és másnap is ötöt)

3. Blog hozzászólás 1 cent

4. videó feltöltés 2 cent

5. videó komment 1 cent legfeljebb öt videó hozzászólást jutalmaz naponta.

6 Csatlakozás csoporthoz, vita indítás 1 -1cent

7. Barát meghívása: napi tevékenység 15%-a

8. Profil megjegyzést: 1c - legfeljebb tíz felhasználói profil hozzászólások naponta (ebből 7 jóváírásra kerül)

9. Fotó feltöltése az albumhoz: 1c

10. Fotó komment: 1c -maximum három fénykép megjegyzések naponta

11. Chat jutalom: 2c - legalább 15 percig kell lenni a chat szobában

Fontos!

Rövid vagy értelmetlen megjegyzésekért, mint a "szép" thanks for sharing "stb büntetés jár -5,00 $! - tehát, ha kommentelsz, akkor egész mondatokat irj :)

MyPage5 fizetési mód Paypal, minimum kifizetési összeg 25 $.

Még én is csak ismerkedem vele, nem tudom, valóban fizet-e, de ha érdekelnek a közösségi oldalak, szívesen vagy felfedező, akkor

Kattints ide a Regisztrációhoz!


2 megjegyzés:

  1. Kb. 10 perccel előztél meg ezzel a bejegyzéssel. Épp akartam írni egyet, hogy van-e valaki, aki ismeri, esetleg használja a MyPage5-öt. Azt hiszem, én is belevágok!

  2. Már több tagtól láttam visszajelzést, hogy kapott kifizetést, én azt hiszem elég sokára fogom elérni a minimumot, mert elég ritkán látogatom az oldalt, elsősorban azért, mert még nem találtam honfitárasakat, akikkel magyarul is kommunikálhatnék :) az angol pedig (sajnos) nem az erősségem.

Megjegyzés küldése

Banner