Egy új, béta stádiumban lévő közösségi oldalt mutatok

Szerettem volna megosztani veletek valamit. Ez nem fog kerülni neked egy fillért így nyugi! =-)

Ez a társaság a Moneza keres a béta tesztelőket, egy új szociális hálózati marketing platformot szeretne kipróbálni.
Különleges ajándékot adnak minden béta tesztelőnek.

Mint már mondtam, nincs költség, és mindössze annyit kell tenned, hogy menj a kapcsolatra, amely a következő:

Regisztráció

Ha már ott vagy, csak töltsd ki az adatokat és elküldik neked az ajánló linkedet, amit te is tovább tudsz küldeni a barátaidnak.

Ez a béta teszt március 13-én zárul, ezért kérlek, siess!
Azt hiszem, van egy különleges ajándék minden béta tesztelők is!

Nem tudom, mi minden lesz ebben a platformban, mit fognak csinálni még, de azt mondják, hogy meg fog változni az online piac.

Social Networking gyorsan vált az #1 A mai napon online tevékenységet, és te tényleg ott kell, hogy legyél és kihasználd azt.

Tehát itt a link:

Moneza regisztráció



Késõbb találkozzunk a monezasphere-ben!

4 megjegyzés:

  1. Köszi, regiztem!

    és ez az én reflinkem:


    http://www.moneza.com/signup/?referredBy=bobesz

  2. Ma kaptam egy levelet, hogy a 4000. előregisztráló 250$ kap ajándékba, és a csatlakoztatója is ugyan annyit!
    Mindannyink előtt itt a lehetőség:) az én szponzoráltam lesz a 4000-ik vagy tiéd?

  3. lehet az enyém

  4. az esély meg megvan bárkinek, aki csatlakozik

Megjegyzés küldése

Banner