Orvosnál


Kicsi lányom lebetegedett. Érdekes helyzetek előtt álltam. Régen, a mi gyermekkorunkban anyu elvitt minket az orvoshoz, felírt gyógyszereket. Ha szükséges volt, adott gyorsan egy injekciót. Hazamentünk, és a meleg szobában, takaró alatt jól meggyógyultunk. Apu elszaladt areceptekkel a gyógyszertárba. A családi kasszát kb annyival csökkentette ez a kiadás, mintha aznap nem vett volna anyu csokit. Na de betegen ugye nem is kívántuk.

És hogy is van ez ma?!

Elvittem a lányom, kaptunk több receptet. Sajnos a pici állapota miatt szurit is kapott. Na meg persze mellé egy receptet a szurira, amit ki kell váltani és visszavinni. A gyógyszertárba nem nagyon kaptam vissza 10 ezer forintból. Mert ugye a drága antibiotikum mellé kell calcimusc, az esetleges allergiás tünetekre, valamint bélflóra-helyreállító készítmény. Ilyesmik a mi időnkben miért nem voltak? Pedig mi is meggyógyultunk!

1 megjegyzés:

  1. Bizony így van, én sem értem, miért kell a sok új drága gyógyszer.
    Illetve dehogynem értem! Kell a sok gyógyszergyártó cégnek a bevétel.

    és főleg gyermekeinknél, akármilyen drága az a gyógyszer, megvesszük, mert ugye az orvos csak azért irja fel, mert szükség van rá?! vagy tévednék?

    a kisördög mindig bennem motoszkál, mert ugye hallani olyanokat is hogy az orvosokat a gyógyszergyárak pénzelik, utazásokat fizetnek nekik..stb... hogy az ő gyógyszereiket irják fel, de az igazságot ki tudja? nyilván egy sem fogja nyilvánosan bevallani, de akkor miért terjedtek el ilyen pletykák?

    A másik, hogy egy erős immunrendszer könnyebben meg tud küzdeni a kórokozókkal.
    Láttunk már néhányan, hogy a bizonyos gyerekek, késő ősszel is mezítláb rohangálnak, piszkos-mocskos kézzel esznek stb. és úgy tűnik azoknak sincs több betegségük, mint annak a gyereknek, akit a "széltől is óvnak"

Megjegyzés küldése

Banner