Banki munkamorál

Helyszín egy jó nevű bank. A pult egyik oldalán az ügyintéző, másikon egy idős néni. Valami probléma támadt az ügyintézés során, amit a néni nem tudott megoldani, nem tudott rá választ adni. Ekkor elővette kis táskájából a telefonját és próbálta hívni a hozzátartozóját. A hívás azonban nehézséget okozott számára. Talán nem látta jól a számokat, vagy nem tudta előhívni a szükséges nevet? Többszöri próbálkozás után megkérte az ügyintézőt, hogy segítsen neki. Mire a hölgy felháborodott hangon közölte, hogy ő erre nem ér rá és ne rabolja az idejét, látja, hogy mennyien várakoznak. Na, ez a viselkedés már kiütötte nálam a biztosítékot és éppen indultam feléjük, hogy a néninek segítsek telefonálni és megjegyzést intézzek az ügyintéző felé. Ám hirtelen az én sorszámom következett és mennem kellett egy másik irányba a pulthoz, így a ,,banki oktatás" elmaradt. De ami a legjobban bánt azóta is, hogy a néninek nem segítettem. Igen, az én lelkiismeretem rossz, és ha tehetném visszafordítanám a dolgokat. Az ügyintéző azonban nyugodtan alszik, hiszen naponta történik meg vele a fenti eset. Szerencsére velem nem.

2 megjegyzés:

  1. Hát igen! Nem tudom, a segítő szándék nincs alapból bekódolva az emberekbe? Naponta találkozom hasonlóesetekkel. Borzasztó!

  2. szerintem "átkódoltak" sok embert, hiszem, hogy alapból mindenkiben ott van a segítőszándék

Megjegyzés küldése

Banner