PTC-s oldalak


Már annyiszor megfogadtam, hogy abbahagyom, nem kezdek újat, és mégis, mindig próbálkozom velük.
Nem igazán értem magamat sem, hisz csak az időt rabolja, az a pár cent, amit meg lehet vele keresni... hisz ha egyedül csinálod, akkor kell 2-3 hónap is hogy "kemény" 2 dollárt megkeress vele.

és ott vannak a csaló oldalak, amikor az ember csak dolgozik, és a végén kiderül, hogy nem fizetnek, vagy várhat még további 2-3 hónapot a kifizetésre.
mert van egy jó kis oldal, ahol szépen összegyűjtik a scam oldalakat, amivel nem érdemes foglalkozni, de hát miért is nézném meg, és miért is higgyem el, ..... nem, nekem ki kell próbálni.... a csudába!

Te miért foglalkozol PTC-vel, szerinted megéri?

Szerintem csak annak éri meg, aki kikapcsolódásnak használja, vagy talán hirdetésre is jók lehetnek? de PÉNZT keresni, ezzel, nagyon-nagyon nehéz.

Mi a véleményed? Osszd meg velünk!




1 megjegyzés:

  1. Hát igen! Egyedül ezek nem nagyon mennek. De én is mindig elcsábulok. Most igaz, lecsökkentettem 3-4-re a PTC oldalaimat. De valószínű csak idő kérdése, hogy mikor adom fel.

Megjegyzés küldése

Banner