Továbbra is keresgélek!

Tegnap egy ismerősöm azt javasolta, ne kapkodjak. Ha valamit el akarok érni, akkor álljak meg, és addig ne lépjek tovább, amíg nem sikerült az adott dologban elindulnom rendesen. Ez valóban így van. Most is éppen egyszerre próbálok több internetes pénzkereseti lehetőségben sikereket elérni. És mivel egyszerre sokat csinálok, nem igazán indulnak be. De nem adom fel! Csak rendszerezem magam. Beosztom az időmet, sorrendet állítok fel, és .... Sikerülni fog!
Megfogadtam azt is, hogy nem keresek újabb lehetőségeket. De nem bírtam nemet mondani egy újabb dolognak. Ma ajánlották, és megtetszett. Talán azért is tetszik ennyire, mert más mint az eddig ismert lehetőségek. Megpróbálom,azt meglátjuk. A lényeg,hogy tök egyszerű kérdésekre kell válaszolni, amikért 0.01$-tad. Valamint ugyanennyit, ha valaki megválaszolja az általam feltett kérdést. 15$-nál van kifizetés, PayPal-ra. Refek után 10%.

1 megjegyzés:

  1. Ezt én is láttam, azt olvastam róla, hogy jó, csak a szokásos, nyelvi nehézség miatt nem regizek.

Megjegyzés küldése

Banner